Kampania ma także zwrócić uwagę sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach na terenie
całej Polski, że dorosły wygląd kupującego nie oznacza jego pełnoletniości.
W punktach sprzedaży alkoholu dystrybuowane będą specjalne plakaty i naklejki. Cel to zniechęcenie młodych ludzi do kupowania alkoholu i zwrócenie uwagi sprzedawców na problem sprzedaży alkoholu osobom poniżej 18-go roku życia. Istotnym przekazem kampanii jest ponadto fakt, że dowody osobiste wydawane są osobą poniżej 18 roku życia, stąd przy zakupie napojów alkoholowych ważne jest, aby sprzedawcy zwracali uwagę na umieszczoną w tym dokumencie datę urodzenia
Na potrzeby realizacji kampanii uruchomiona została infolinia informacyjna o numerze 0 801 066 366, dla wszystkich organizacji zainteresowanych wzięciem udziału w działaniach.
Kampania jest realizowana w okresie lipiec – wrzesień 2011.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?