Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Środa Śląska: Pozry mylą, dowód nie

mat
„Pozory mylą, dowód nie" to hasło ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod patronatem Komendanta Głównego Policji, której pierwsza edycja miała miejsce 2009 roku. Jej partnerami są Komenda Główna Policji i Związek Browary Polskie. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem sprzedaży alkoholu niepełnoletnim. Chcemy między innymi przypomnieć sprzedawcom o konieczności sprawdzania dowodów tożsamości młodych osób, które chcą kupić alkohol, jeśli mają wątpliwości co do ich pełnoletności.

Kampania ma także zwrócić uwagę sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach na terenie
całej Polski, że dorosły wygląd kupującego nie oznacza jego pełnoletniości.
W punktach sprzedaży alkoholu dystrybuowane będą specjalne plakaty i naklejki. Cel to zniechęcenie młodych ludzi do kupowania alkoholu i zwrócenie uwagi sprzedawców na problem sprzedaży alkoholu osobom poniżej 18-go roku życia. Istotnym przekazem kampanii jest ponadto fakt, że dowody osobiste wydawane są osobą poniżej 18 roku życia, stąd przy zakupie napojów alkoholowych ważne jest, aby sprzedawcy zwracali uwagę na umieszczoną w tym dokumencie datę urodzenia

Na potrzeby realizacji kampanii uruchomiona została infolinia informacyjna o numerze 0 801 066 366, dla wszystkich organizacji zainteresowanych wzięciem udziału w działaniach.
Kampania jest realizowana w okresie lipiec – wrzesień 2011.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na srodaslaska.naszemiasto.pl Nasze Miasto